Wednesday 27 June 2012

11 weeks

السلام عليكم & Hi :)

Isnin aku ke KKIA untuk regular check up.
Timbang berat badan, urin test dan ambil ubat.
Takde prob kesihatan buat masa ini. Cuma kadang-kadang mengalami sakit pinggul.
Maybe aku terlalu duduk lama kot. huhuhu

Selasa, kemarin. Aku dah order birthday cake untuk my Iful.
Chocolate moist cake macam tahun lalu. Design aku bagi kebebasan sepenuhnya kat baker.
Lantaklah design apa. Yang penting nampak untuk budak 7 tahun punya. hehehe
Bukan apa coz my Iful tiada plak mahu request apa-apa biar aku hint-hint sudah.
Yang dia minta kek coklat sahaja ;)

My iful request nak ke beach pada hari jadi dia iaitu hari sabtu.
So, plan nak piknik reramai dengan my family.
Nanti ajak my sister dan anak-anak buah aku join sekali.
Hubs time tue, keja kot. So, tak dapat nak join piknik kami tue.
Tapi never mind lah, boleh aja lain kali kan.

Last week, aku super duper tired.
Kat opis tak juga sibuk melampau.
Tapi entah kenapa aku rasa penat sangat.
Rata-rata house chores semua, my hubs yang buat.
Terus rasa macam derhaka plak.
Ada gak tanya hubs kalau dia kisah.
Dia cuma cakap tidak apa, lagipun ayg kan mengandung.
Serba salah gak aku dibuatnya. huhuhu
Lain lagi permainan emosi, kalau dilayan boleh jadi perang dunia.
Alhamdulillah bersyukur sangat dapat suami macam hubs walau banyak kekurangan di mata orang lain tapi dimataku dia tetap sempurna :D

Perkembangan perut, makin ketara.
Kadang ada yang perasan, kadang tiada.
Tapi yang aku tahu, 12 weeks nanti tiada sudah seluar boleh muat sama aku kecuali legging.
Aku kalau boleh tak nak pakai legging, tapi seluar tue je yang selesa untuk perut aku. huhuhu
Oklah itu sahaja yang aku nak update.
Photo memang tiada. Hubs tidak galakkan aku bergambar.
Tapi biar dia suruh pun, aku tidak mahu juga.
Benci tengok muka sendiri. Ada ke macam nie? hahaha

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.