Tuesday 13 December 2011

Kakak sepupu

السلام عليكم & Hi :)

Seperti yang aku janjikan ;P

Tahu tak aku tak pernah lagi bersua muka dengan kakak sepupu aku!
Bukan dengan kakak sepupu je, abang sepupu dengan auntie-auntie aku pun belum pernah jumpa face to face. Nenek lagi :"(  #next year azam nak jumpa nenek
Pokok pangkalnya aku memang tidak mengenali saudara mara aku. huhuhu
Kadang-kadang rasa sedih sangat coz tak kenal saudara sendiri. But what to do kan? Kalau ada jodoh, jumpa juga. Eh eh jodoh!!! hahaha
Kakak sepupu aku nie akan abroad ke luar negara untuk bekerja. Kebetulan dorang stay di KK, maka dia pun berusaha untuk bertemu kami.
Aku pun tak tahu dia ada di sini kalau bukan mak call bagitahu suruh jumpa kakak sepupu ;)
Aku pergi dengan my lil sis ditemani anak-anak kami. LOL anak-anak. Macamkan banyak anak :P
Ambil kakak sepupu dari sinsuran terus ke centre point untuk lunch. Makan sambil bersembang.
Banyak sangat cerita sampai aku terkebil-kebil memahami dek kerana bahasa. hikhik
Syok bersembang sampai baby pun muak. Habis semua makanan dia keluarkan balik. huhuhu
Kelam kabut aku mencari tandas. Jumpa tandas boleh plak penuh. Nak tak nak buang je kat singki.
Habis kes. Kami jalan-jalan lagi ke palm square, duduk-duduk sana bersembang lebih 2jam. Then, hantar kakak sepupu balik ke sinsuran dan kami pun pulang ke rumah. Oh lupa plak, sempat singgah gerai mama syaffieq di warisan square ;)
Itu sahaja cerita weekend aku (*_*)


++ Baby, aku dan kakak sepupu Marma :") ++
Baby makin gelap. Asyik main kat tengah panas je, tak dengar cakap. huhuhu


++ we :") ++
Oh my smurf! muka aku berlengas. hahaha
2 photo nie je aku berkenan. Yang lelain over :P hikhik

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.