Friday 4 April 2014

Babysitter

Assalamualaikum dan salam sejahtera :-)

Sebelum hujung bulan ini, aku perlu latih / biasakan baby Izul tinggal dengan babysitter.
Tapi aku rasa mission ini sangat complicated.
Aku kurang yakin / berat hati nak lepaskan baby Izul dijaga orang lain selain family.
Aku rasa sangat buntu bila memikirkan hal ini berulang kali.
Kadang aku rasa macam nak resign dan jadi housewife.
Tapi itu memang impossible. Banyak komitmen lagi.
Erm *Sigh.
Macam-macam bermain di fikiran aku dari positif hingga ke negatif.
Aku geram dengan diri sendiri, kenapa tak boleh fikir baik-baik saja?!
Arghhhhhhhhhhhhhhh.

3 comments:

  1. Hai Rinah. lamanya menyepi. tertunggu2 entry baru dari rinah.

    kenapa kene hantar anak kat babysitter? rasanya selama ni mak rinah yang jaga anak kan?

    ReplyDelete
  2. memang la..nak tinggai anak kat org luar.sy nasib ipar jaga ank..tak la risau sngt..

    ReplyDelete
  3. slalu gitu kan..
    mama diaaa yg berat hati mau tinggal anak.. hihi..
    mau juga rasa ni..

    ReplyDelete

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.