Monday 10 February 2014

Januari

Assalamualaikum dan salam sejahtera :-)

Januari telah berlabuh, Februari kini menjelma.
Januari bulan yang mencabar buat aku.
Macam-macam hal berlaku.
Tapi aku bersyukur, semuanya aku dapat harungi. Alhamdulillah.

Aku berkira-kira untuk mengongsikan bersama kalian.
Tapi hati aku berat untuk mem-publish.
Mungkin ianya tidak sesuai aku kongsikan secara umum.
Biarlah aku simpan ia.

Aku bersyukur, bersyukur dan bersyukur atas segala kurniaan dan pinjaman Allah SWT.
Suami, anak-anak, ibu, adik beradik, keluarga dan sahabat handai tidak lupa juga sahabat alam maya.
Terima kasih Allah SWT atas segalanya.




Bye.
Take care.

2 comments:

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.