Tuesday 7 January 2014

Welcome 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera :-)

Post pertama aku untuk tahun 2014.
Harap lepas ini, lagi banyaklah post-post yang lain :P
27 Dec 2013 adalah hari terakhir aku bekerja di tahun 2013.
30 & 31 Dec 2013, aku terpaksa ambil cuti.
Bersyukur sangat boss approve cuti aku walaupun colleague aku bercuti sama pada hari tersebut.
Sambutan hari lahir baby Izul yang pertama belum tertunai.
InsyaAllah, rezeki lebih akan adakan pada cuti chinese new year nanti.
Pencapaian terbaik, baby Izul sudah boleh berjalan terkedek-kedek pada umur 1 tahun :D
Rumusan yang boleh aku simpulkan untuk tahun 2013 adalah tahun yang sangat mencabar dan PENAT.
Mak cakap, bila baby Izul dapat kaki, akan lebih penat lagi.
I guess tahun 2014 ini akan lebih mencabar dan DOUBLE PENAT dengan kenaikan harga barang-barang yang mula dirasai.
Walaupun begitu, aku tetap gembira.
Kegembiraan anak-anak adalah kegembiraan aku juga.
Kegembiraan keluarga dikongsi bersama-sama.



Bye.
Take care.


No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.