Thursday 16 May 2013

Stock EBM

Alhamdulillah.
Bersyukur sangat dapat terus bf baby Izul biarpun bekerja.
Sangat-sangat bersyukur.
Satu pengalaman indah, bekerja tapi masih boleh bf anak.
Semuanya kerana jasa baik pam ini. hehehe
Mak pun macam tak percaya je aku boleh susukan baby Izul.
Maybe sebab mak tak tahu tentang EBM yang boleh disimpan.
I'm the first one in my family and in my family in law yang start simpan stock EBM.
Lepas accident boss tegur hari tue [klik], Alhamdulillah. Bos tidak tanya-tanya sudah.
Aku rasa coz dia tahu. After he saw my EBM stock in refrigerator. T_T
Masa dia buka peti sejuk, aku gabra sudah takut dia tanya kuat-kuat.

"Botol susu siapa ini?" hahaha 
Nasib baik dia tak tanya juga, tapi perasan lah dia terkejut tengok botol susu dalam peti sejuk office :P
Coz 2 kali dia buka tengok. Buka kali kedua tue, dia tengok dekat-dekat.
Lepas tue, dia close je cakap cina dengan mr manager. Aku tak faham cina.
So, diam-diam je. Tunggu kot-kot dia tanya. Nasib baik tidak juga ditanya. Fuh!
Lepas itu, bila aku ke tandas lama-lama, boss tidak peduli sudah.
Macam biasa sudah bagi dorang aku di tandas lama.
Tapi aku nda lah balik-balik pergi tandas. Aku p tandas bila (.)(.) sakit je :P
Apa-apa pun aku harap sangat aku dapat bf baby Izul sampai 2 tahun.
Ya ALLAH, permudahkanlah segala urusan kehidupanku, banyakkanlah susuku untuk anakku Mohamad Sharizul dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan. Amin.



Bye.
Take care.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.