Thursday 25 October 2012

Salam Aidiladha


Selamat menyambut hari raya Aidiladha buat semua umat islam, pembaca blog aku dan follower-follower aku yang dikasihi.
Rindu dengan arwah ayah. Al Fatihah
Masa arwah ayah masih ada, setiap kali menjelang raya mesti arwah ayah masak dodol.
Terasa sangat excited mengacau dodol sambil dengar laungan takbir. Kenangan yang tak mungkin aku lupakan. Memang kenangan yang patut aku cherish sampai bila-bila.
Persiapan biasa-biasa sahaja. Tidaklah sampai nak tempah/ beli baju raya baru ;P
Kuih-muih pun takde buat. Ada bagi mak belanja sikit untuk beli lauk raya.
Tak tahu mak beli lauk apa lagi. Belum jenguk lagi rumah mak.
Hope adalah lauk sedap-sedap. hehe
Kalau nak harapkan aku masak-masak untuk raya memang taklah. Aku nie bukannya reti sangat masak-masak lauk bagai. Kalau untuk family, bolehlah :'')
Sebab tue aku lebih suka bagi mak belanja untuk beli lauk bila raya. Senang! Tak payah pening fikir nak beli lauk apa?masak apa?
Cuma tolong mak apa-apa yang patut dah boleh makan puas-puas pagi raya nanti. hahaha
Eh panjang dah entry aku nie. Tadi ingat nak wish je. Tup tup dah panjang cerita aku.

Ok. Bye. Take care!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.