Thursday 5 July 2012

5th July

السلام عليكم & Hi :)

Wah! Lamanya aku tak update blog. Dah masuk bulan July pun.
OMGosh! Punyalah cepat masa berlalu.
Salam Nifsu/ Syaaban kepada follower-follower blog ini juga pembaca yang sudi membaca coretan aku yang entah apa-apa =.="
Last aktiviti aku untuk bulan Jun adalah piknik di First Beach Tanjung Aru bersama my Iful bagi meraikan birthday ke 7 nya. Ya Allah, dah bujang anak mama nie :D
Photo langsung tiada kerana semua sibuk bermandi-manda dan berseronokan di laut dengan aktiviti yang boleh menggelapkan kulit kecuali aku yang bertugas sebagai penjaga pondok aka pemberi minuman aka menyediakan makanan untuk mereka-mereka yang sibuk bermandi-manda bagai. hahaha
Cake cutting untuk my Iful plak diadakan pada siang 1/7 kerana pada malam 30/6 semua tertidur awal dek kerana penat bermandi-manda. hikhik
Photo ada. Tapi malas nak upload. Boleh?!

Cerita pasal kandungan plak ya, sudah masuk 12 weeks, my preggy bump haruslah makin ketara.
Dan saya perasan my preggy bump berbeza dari bump time mengandungkan my Iful.
Adakah benar baby saya kali ini girl? Hanya Allah SWT yang mengetahuinya.
Sejak masuk 12 weeks ini, my hubs telah melarang aku i} makan makanan yang pedas dan ii} minum minuman yang sejuk aka berais.
Memang tidak puas hatilah. Tapi untuk kebaikan baby kena tabah hadapinya.
Larangan no ii tue memang susah sangat nak praktikkan kat rumah.
Coz kat rumah, panas bukan main. Kalau kat opis, ok je coz sejuk dah dengan air cond. Tak minum sejuk-sejuk pun tak kisah. Tapi kalau kat rumah, memang tak boleh tahan. Mesti ngelat.

Ok itu sahaja update untuk hari ini. Jumpa minggu depan :P

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.