Monday 21 May 2012

Tiada tajuk

السلام عليكم & Hi :)

Apa khabar semua? Ada jugakah orang baca blog aku ini :P hahaha
Never mind lah kalau tiada, tidak juga aku paksa. hikhikhik
Entah apa-apa aku punya tajuk kan. Actually malas aku mau fikir tajuk apa.
Ini entry pun, entry rojak. Campur-campur punya update.
Sejak minggu lalu, aku tidak sedap hati ja. Macam-macam aku fikir.
Sampai my hubs pun marah sudah dengan aku. huhuhu :S
Sudahlah banyak fikir yang bukan-bukan, buat house chores pun malas.
Entah kenapa?!
Aku takut, excited dan lain-lain nie.Bercampur-campur perasaan aku ini. huhu
Tidak tahu kalau aku patut cerita di sini sebelum ada confirmation.
Tapi rasanya baik aku pendam dulu. Nanti aku share kalau confirm sudah ;P
Stop. Topik lain plak.
Alhamdulillah my Iful sudah menduduki peperiksaan penggal pertama di sekolah kebangsaan dan juga agama.
Minggu ini adalah minggu terakhir persekolahan.
Result peperiksaan maybe diberi dalam minggu ini.
Harap-harap semua keputusan baik biar tidak cemerlang. Amin
Mau bawa my Iful pergi UK Fun Fair sebelum tutup on 17 June 2012.
Ok. Itu sajalah aku update.
Malas mau banyak-banyak. Lagipun aku tidak tahu sudah apa yang mau ditulis.

Sekian.


No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.