Thursday 24 May 2012

School holiday

السلام عليكم & Hi :)

Esok adalah last day persekolahan my Iful untuk sekolah kebangsaan.
Bagi sekolah agama plak, kemarin adalah last day persekolahan.
Hari ini dah start cuti bagi memudahkan guru-guru dia mengemaskini barang-barang sekolah sebelum berpindah ke bangunan sekolah agama Toh Puan Sembulan.
Nanti lepas cuti sekolah, sekolah agama my Iful akan mula sesi pembelajaran di bangunan sekolah agama Toh Puan Sembulan.

Aku sedikit kusut memikirkan hal perpindahan ini.
Bukan apa, aku rasa macam terlalu jauh plak untuk my Iful.
Yang sekarang, ke sekolah agama my iful berjalan kaki sahaja.
Kalau dah pindah ke Toh Puan Sembulan, kena naik bas sekolah dah.
Yang ini susah sikit coz sesi persekolahan sekolah kebangsaan berbeza-beza waktu.
Aku takut my Iful tak sempat catch school bus atau terpaksa rush lunch/skip lunch sebab takut lewat.
Jalan "jam" lagi. huhuhu

Kalau my hubs, dia suruh my Iful berhentilah. Masuk je kelas mengaji.
Tapi aku tak nak coz aku rasa my Iful cepat tangkap apa yang diajar kalau ramai-ramai dari dia sendiri-sendiri belajar.
So, aku nak juga dia terus belajar di sekolah agama.
huhuhu

Harap dapatlah aku settle perkara ini sebelum persekolahan penggal kedua start.

Last, a latest photo of my Iful. Our bundle of joy :D



Have a good day.
Sekian.


No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.