Monday 16 April 2012

Jogging

السلام عليكم & Hi :)

Salam Isnin semua. Selamat memulakan hari bekerja.
How's your weekend?
Bagi aku weekend kali ini ada aktiviti sihat selain berehat di rumah.
Aktiviti sihat yang aku maksudkan ialah Jogging.
Baru kali ini aku jogging dengan penuh bersemangat ;P
Tapi kalau bukan adik lelaki aku yang paksa memang tiadalah. hahaha :P
Anyway aku jogging di Perdana Park Tanjung Aru.
Lokasi yang best untuk jogging for me ;)
Tahu tak aku jogging tak sampai pun 10 round.
Tapi muscle di betis aku sakit sampai sekarang :X
Ok! Kita tutup cerita pasal jogging ya.
Tadi pagi sebelum aku ke tempat kerja. Aku singgah dulu ke Wisma Perindustrian sana Likas.
Hantar borang permohonan rumah LPPB.
Aku harap sangat permohonan aku ini diluluskan secepat mungkin. AMIN
Alhamdulillah sudah settle hantar borang permohonan.
Sekarang boleh settle hal-hal yang lain lagi :'D


Sekian.


3 comments:

  1. wah rajennye dia jogging...
    kai da lame x berjogging..

    - encikkai.com -

    ReplyDelete
  2. Rajinnya jog.

    Nanti share cmna prosedur mohon ruma tu ya, manatau bisa bikin tmbah2 info

    ReplyDelete
  3. @kai

    mana tak rajin, dah kena paksa! nak tak nak mesti jogging. hahaha :P

    #thankyouforcomment Encik Kai

    ReplyDelete

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.