Tuesday 27 March 2012

Picnic

السلام عليكم & Hi :)

Courtesy Of tumblr. TQ


Hello! Dari pagi lagi aku mahu update blog nie.
Malangnya, aku sibuk dengan kerjaan kantor coz yesterday aku absent.
So, sekarang siap sudah kerjaan boleh fokus update blog sambil blog walking :"D
Ada blog yang sempat aku komen ada juga tiada coz lappy ini prob lagi. Sot Sot.
Hari sabtu tue aku tiada jalan-jalan. Rehat di rumah ja tengok hindustan di tv3.
Ahad tue baru jalan pi Tanjung Aru First Beach mau picnic dengan SIL.
Sekali lambat plak dorang datang. Tapi enjoy juga biarpun sekejapan saja.
My Iful sampai-sampai terus minta tukar baju, mau pergi main pasir biarpun panas terik.
Aku biarkan saja coz sudah janji dengan dia bagi dia main pasir puas-puas.
Sementara menunggu SIL datang, hubs dengan my bro dan lil bro mandi laut.
Biarpun ada amaran pasal laut merah tue!
Aku plak tunggu di pondok jaga barang dan tunggu SIL datang.
Bila SIL datang baru aku join dorang mandi laut. Best nie :D
Main pukul-pukul ombak! Biarpun aku ndak pandai berenang, aku ikut juga coz syok betul tengok dorang main. Sampai tenggelam aku dipukul ombak :P
Nasib timbul juga. Air masin mau 1 botol aku terminum, tapi ndak juga pandai surrender.
Jam 6pm baru kami stop mandi. P tandas mandi then balik p pondok kasi habis makanan.
Alhamdulillah, kulit aku tidak terlampau sun burn. Maunya aku pakai banyak UV block. hahaha
Itu ja lah cerita weekend aku pasal picnic.
Aku ada ambil photo. Tapi nda boleh upload coz tiada kebenaran dari hubs.


Sekian.


No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.