Thursday 9 February 2012

Perpustakaan baru di Suria Sabah

السلام عليكم & Hi :)

Courtesy Of Sabah State Library


Sangat gembira bila mendapat tahu library dah buka pada 1st February lalu :D
Malangnya aku masih belum berkesempatan untuk menjejak kaki di sana.
Masa belum buka hari tue, boleh plak aku gi tengok. But now dah buka tak pergi plak :P
Cik Putri nie dah rasmi. Jelez plak aku ;P
Sudahlah jadi pengunjung bertuah lepas tue dapat free membership lagi. Memang bertuah cik Putri :)
Plan aku sabtu nie nak angkut my baby and lil bro ke sana. Tapi plan aku hancur.
Coz sabtu nie my lil bro ada Ceramah UPSR anjuran sekolah dorang.
Aku kena jadi wakil my mum untuk temankan my lil bro. Dalam surat IBU atau AYAH wajib hadir siap bold lagi. Tapi aku kena hadir juga sebagai wakil my mum, walaupun dalam surat dah tulis IBU atau AYAH.
Coz my mum kan buta huruf rumi. [Huruf rumi sahaja, jawi mak memang terbaikkk!!!]
Mak takut dia kena isi borang and etc, so dia tak nak datang.
Ok! Stop sini. Nanti cerita yang tiada kena-mengena timbul plak. hahaha

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.