Friday 6 January 2012

Yesterday, 'terbeli'

السلام عليكم & Hi :)

Kemarin aku ke library. Tapi pergi library lama je.
Library baru kat Suria Sabah tue, aku tak tahu dah buka ke tak.
So, better aku drop je buku-buku yang aku nak return kat box di library lama ;)

Dari library aku jenjalan ke Sinsuran cuci mata.
Masuk kedai jual tudung/ shawl segala, hajat di hati nak tengok-tengok je.
Tup Tup terkenan plak dengan satu inner neck nie. Aku memang dah lama aim aim nak beli.
Tapi tak juga tercapai-capai hajat. Sekali nampak inner tue kemarin terus berkenan, apa lagi? Harus beli.
#Dah rasmi hari nie ;) and tak suka coz pandai ke depan. Nak cakap longgar, tak juga coz dah pin. Maybe rambut aku halus kot :P hahaha

Lepas tue jenjalan lagi ke CP. Nak cuci mata saja tapi 'terbeli' juga. huhuhu
Beli apa? Beli shawl kat Tamma ;')
Orang KK memang kenal sangat Tamma nie. Syurga kain, tudung dan macam-macam lagi ^^
'Terbeli' 3 shawl ;D Nie belum rasmi.
Nanti gi orang kawen baru rasmi :P hikhik

Sabtu nie, aku ada jemputan untuk menghadiri majlis perkahwinan Junior high school aku dulu [jemputan melalui facebook] Aku tak sure dapat datang ke tak.
Coz aku kena attend mesyuarat di sekolah baby + beli buku kerja + bayar bayaran tambahan dan lain-lain. huhuhu
Aku rasa serba salah plak kalau tak pergi :(

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.