Wednesday 7 December 2011

Seharian bersama baby

السلام عليكم & Hi :)

++ my baby ++


Aloha mi amore :P
Yesterday, aku sendiri je di opis. Staff lain-lain outstation. So, aku bawa baby.
Guess what??? Boleh dia menyesal ikut aku. Baby cakap boring tiada kawan main-main.
Bagi dia tengok cartoon di youtube pun boring juga baby cakap.
Bagi dia main game pun baby boring juga.
Suruh dia tidur tak nak plak except aku mesti ikut tidur dengan dia sekali :P
Memang tak bolehlah. Silap-silap tidur mati sampai orang call opis takde sambut. hikhik
Sedar tak sedar masa berjalan dengan pantas, masa untuk balik rumah :"D
Tapi sebelum tue kami singgah 1borneo jalan-jalan. Gi tengok Popular SALE.
Baby dah siap pilih peralatan sekolah dia. Tapi aku tak belikan lagi.
Kalau beli awal memang kena rasmi awal gak, tak pun hilang coz baby suka bawa main-main ke rumah jiran :S Puas pusing-pusing di 1borneo then balik.
Ngam timing kami keluar coz City Bus sudah sedia menunggu. Nda payah lagi kami tunggu. hikhik
Dalam perjalanan ke terminal, sempat lagi kami terlelap. Baby paling lena sekali.
Kejutkan dia 3kali baru terjaga. hahaha
Singgah Wawasan Plaza untuk survey handbag. Dan dan dan terbeli satu yellow handbag :P
Nda pernah pernah aku suka kuning tapi boleh plak aku terkenan handbag kuning. hahaha
Handbag murahan je. Takde brand. So, malas nak take photo. Boleh? :P
Aku belum rasmi lagi. Kiranya aku rasmi bila handbag hijau aku pakai sekarang nie rosak. Tengok keadaanlah. hikhik
Balik rumah aku masak lauk daging. Entah apa namanya masakan aku tue.
Aku main tumis-tumis je, kuah kena lebih coz baby suka makan nasi berkuah/ bersup.
My little bro pun makan bertambah siap puji lagi ;") Suka aku kalau little bro makan banyak kat rumah aku coz baby pun ikut makan banyak juga. Nak challenge Pak Su dia :P
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.