Thursday 9 June 2011

Miracle for the Girl Next Door

السلام عليكم & Hi :)

Lamanya aku tak review buku kan =.=
Tapi korang jangan ingat aku dah bosan baca buku ya ^^
Yang sebenarnya, aku malas nak review :P
Ini stage pertama nak mengaktifkan kembali review.
Korang jangan ejek aku ya. Aku tahu review aku bukanlah review yang terbaik =.=


:: Miracle for the Girl Next Door by Rebecca Winters ::  



Description

Thrillseeker Valentino Casali has finally come home to Monta Correnti to face his past...and his future?

Valentino is sure his childhood friend Clara Rossetti can help him forget his troubles. But she's not the same carefree girl he knew. Valentino is determined to bring back her sunny smile and give her a summer to remember!

Clara's knight in shining armor has arrived on a motorbike! She wants to forget her life-threatening illness, and if anyone can make miracles happen it's Valentino!

Mine

First baca memang tak berapa nak suka Valentino. Sebab dia macam lelaki playboy gitu :P
Tapi bila dia dah start merapatkan kembali hubungan dia dengan Clara. Baru tahu dia baik sebenarnya.
Paling penting, sila jangan percaya kepada tabloid ya. Kata si Valentino kepada Clara. hahaha
Part paling sedih bila si Valentino nie tahu sudah penyakit si Clara. 
Sangat sedih owh. Bayangkan kawan rapat or erti kata lain BFF [konon2 lar] merahsiakan penyakitnya.
Part nie aku sebak sekali. Terasa betul camne perasaan si Valentino. 
Aku tabik sangat2 kat Valentino. Sanggup juga dia kahwin dengan Clara walaupun tahu dia ada penyakit. Sangat terharu aku di sini ^^
Dan banyak lagi lar. Ada lagi part yang buat aku bertambah terharu. Tapi malas nak tulis plak.
Nak tahu cerita selanjutnya sila baca novel ini :) 

Entah apa-apa aku tulis aka review nie kan :P
Kalau korang tak faham, aku syorkan korang baca lar ya. hehehe

  
 
 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.