Monday 4 June 2012

4th June

السلام عليكم & Hi :)

Tiada bha cerita menarik yang aku mahu kongsikan di sini.
Bukan apa, sejak berbadan dua ini malas betul aku berjalan kemana-mana.
Bahkan ke toilet pun malas :P bhahahahaha
Tapi macam nda best plak kalau aku biarkan blog ini tidak ber-update.
So, update cincai sajalah. Janji ada orang bilang[kata]. hahaha
Besok aku dapat sudah my rainbow birthday cake :D
Memandangkan sis homemade bakery tue hantar sebelah pagi, maka aku terpaksa tugaskan my adik bongsu untuk ambil kek itu.
Dan aku juga kena pinjamkan hp untuk my adik bongsu supaya senang mahu dihubungi. hehehe
Aku sangat excited dengan birthday cake aku kali ini!
Sebab lama sudah aku teringin mahu rainbow cake as my birthday cake. hehehe
Minggu ini last sudah school holiday, tapi aku masih hutang Fun Fair lagi dengan my Iful.
Bukan apa, malas bha aku pi sana, terlampau ramai orang.
Mahu pigi time awal, yang baru buka baru ngam. Tapi tue lah belum dapat kasih conform time & date sama hubs. Nanti kalau aku berdua je dengan my Iful pergi, dia kecil hati lagi.
So, ini kena tunggu kata putus dari hubs lah.
20hb nanti aku ada appointment dengan obegyn. Hope tiada apa-apalah teruk nanti.
Bukan apa, aku nda sedap hati nie. Beberapa hari ini, aku mimpi buruk. huhuhu

“Rabbanaksyif ‘annal ‘azaaba innaa mu’minuuna”

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.