Thursday 24 November 2011

The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 1

السلام عليكم & Hi :)

Aloha mi amore
Kalau korang baca blog aku dari awal, semestinya korang tahu aku adalah Twilight fan 
Aku suka baca novel dia. Jalan cerita dia lain dari yang lain. Buat aku curious nak tahu lebih lanjut.
Ketiga-tiga movie dia aku dah tengok ulang-ulang. Siap convert ke mp4 untuk tengok kat hp. Boleh? hahaha
Berbalik kepada title asal   Aku memang tak sabar tengok movie nie.
Sebab Breaking Dawn ini adalah buku yang paling aku suka. So, nak juga tengok movie dia camne kan.


++ movie poster ++


Suka tengok Charlie [bapa Bella] kat sini.  Scene yang bagus. Buat aku sebak juga.


++ wedding dress ++
Aku suka   


Pengantin baru otw ke Isle Esme. Honeymoon time  


Keseluruhan movie memang best. Berbaloi tengokkk dari movie pertama Twilight.
Nak tahu lebih lanjut baca ini --> review. Pendapat dia lebih kurang dengan aku juga.
Paling tak boleh blah. Boleh aku menangis bila c Jacob menangis. Emotional sangat aku nie.
Yang scene imprint memang good job. Aku pun bayangkan macam gitu bila baca dalam buku.
Baby Reneesmee pun comel. Tak sabar nak tengok part 2. hikhik

Rating aku bagi 4 dari 5 :D
Aku nak juga highlight semua. Tapi macam best plak tulis simple begini.
Buat orang teruja / mengamuk :P

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.