Wednesday 13 November 2013

Serabut

Assalamualaikum.

13 hari telah berlalu setelah aku update A piece.
Maaf, aku tidak mungkin akan dapat update blog sekerap dulu.
Update hari ini pun kerna aku tidak akan tenteram selagi tidak mencoret. haha :P
Masuk bulan November, sepatutnya aku gembira sebab tidak akan keribut kejutkan my Iful untuk ke sekolah. Cuti sekolah katakan.
Tapi tidak ya! Itu hanya tinggal mimpi saja.
Aku serabut plak. Memikirkan baby Izul.
Ya, baby Izul.
Tahun depan pasti lebih mencabar dari tahun ini.
Aku sebenarnya sedang memikir pilihan terbaik untuk baby Izul.
Adakah perlu hantar ke taska? babysitter? SIL jaga?
Aku belum buat pilihan dan masih mencari-cari pilihan yang lain.
Arrangements yang aku buat tahun ini tidak akan dapat direalisasikan lagi.
Bila begini, membuak-buak perasaan aku untuk resign dan jadi suri rumah.
Tapi, aku tahu itu mustahil bagi keadaan aku sekarang.
Apa pun aku harap dapat jalan penyelesaian secepat mungkin agar aku tidak serabut lagi.

Bye.
Take care.


p/s:: doakan aku ?!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.