Wednesday 31 July 2013

Persiapan Raya

Sekarang blog-blog yang ku baca dah mula cerita persiapan raya.
Paling tak tahan kalau cerita kuih raya.
Omg, aku apa pun tak ada lagi.
Baju baby Izul je dah prepare, itupun baju melayu belum beli. Tengok keadaan nak beli ke tak?
Baju bajan my Iful nan hado beli lagi.
Omg, kenapalah raya tahun ini semuanya macam last minute.
Aku blame on my salary. Lambat sangat nak clear/ masuk.
Dah tahu nak dekat raya haruslah guna duit.
Kuih kena buat dalam hujung minggu nie juga.
2 jenis ja aku buat. Lain, cukup bajet kita beli kuih tunjuk-tunjuk.
Kalau tak, hadaplah kuih 2 jenis tue. huhu

Bye.
Take care.

4 comments:

  1. Rinah. Saya punya raya tahun ni paling nan hado sekali. Huhuhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis Uni kita senasib. apa pun bersyukur dpt beraya dgn org br thn ini :)

      Delete
  2. Hi Rinnah,
    Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada. Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
    Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
    Teman mu dari Canada.
    Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Uncle Lee, terima kasih sudi wish dan tinggal jejak di blog saya.
      Selamat sejahtera untuk Uncle Lee & Mrs Lee too :)

      Delete

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.