Wednesday 12 June 2013

CPUV Campaigns June 2013

Untuk bulan Jun ini, ada 3 kempen CPUV beriklan di blog.

Thanks Nuffnang :D
Lihat photo di bawah.



Bagi yang tak tahu CPUV itu apa.
CPUV itu sebenarnya cost-per-unique-visit.
Setiap pengunjung unik yang datang ke blog, aku dapatlah sedikit habuan.
Tapi memandangkan blog aku ini pengunjungnya kurang, maka kuranglah habuan aku. hehehe :P
Setakat ini aku masih setia letak iklan dari nuffnang walaupun belum pernah lagi cash out cheque.
Tidak apa, aku ber-blog pun bukan juga mahu mencari duit semata-mata.
Tapi kalau dibagi, manakan juga mahu menolak. Rezeki tue.
3 kempen CPUV di blog aku, iaitu :-

GSC Summer Blockbuster - ini kalau aku tidak silap movie yang awesome dan harus ditonton. Betulkan aku kalau tersilap :P

Digi WWWOW 2013 -  siapa yang tak tahu ini memang jarang online lah :P 
"WWWOW Awards is Malaysia's and only Internet for All Awards. It is based on 100% user-generated entries to showcase the incredible creativity, ingenuity and entrepreneurialism of ordinary Malaysians using the Internet in extraordinary ways to inspire others. It is Initiated by DiGi but supported by 19 partner brands and companies who believe in the power of the Internet to transform collaboration, community & commerce."

MDEC IPCC -  ini pertandingan yang dianjurkan oleh MSC Malaysia. 


Untuk keterangan lanjut, korang boleh klik link yang telah aku bold-kan.
Sekian, perkongsiaan kempen CPUV yang sedang berjalan di blog aku.
Korang rajin-rajinlah jenguk blog aku, dapat juga aku menambahkan jumlah pengunjung blog aku.
Kalau ikut stats, sehari tak sampai pun 10 orang view blog aku.
Tapi bersyukur juga coz sekurang-kurangnya ada juga orang view dari tiada kan ;)

Take care.


4 comments:

  1. Replies
    1. nuffnang nie platfrom utk blogger cari duit sambil berblog ;)

      Delete
  2. Wah bestnya Rinah. CPUV yang tengah running kat blog saya sekarang ni cuma Kotex Fresh Liner je. Satu je. :)

    Uni recently posted : Review Tentang Breast Pump Jenama Rumble Tuff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuffnang bagi kak Uni. Kita happy je terima. Satu pun ok kak dari takde ;)

      Delete

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.