Friday 19 April 2013

Mix

Salam jumaat.
Bila hari jumaat aku mesti rasa happy, apa nda weekend sudah esoknya.
Weekend paling ditunggu-tunggu untuk orang yang bekerja.
Boleh rehat-rehat, dating ka :P atau luangkan masa untuk beriadah bersama keluarga.
Hari jumaat juga buat aku flash back masa mau melahirkan baby Izul 28 Dec tahun lalu.
Hari yang terindah buat aku :D

Banyak betul beza dulu dan sekarang.
Aku ingat lagi, dulu-dulu [zaman aku] duit 1rm nilai dia amat tinggi.
Boleh beli gula-gula, aiskrim, keropok etc.
Sekarang nilai duit 1rm macam sen-sen ja nilai dia. huhu
Barang-barang runcit / rumah pun murah.
Biarpun gaji rendah, masih boleh saving.
Sekarang? Ermmm

Dulu, orang murah je senyuman.
Sekarang nda sudah. Mata tengok hp ja, mulut pun senyum sama hp ja.
Tiada sudah senyum atau cerita-cerita sekadar berbasa-basi. <-- betul ka?
Naik bas, semua pun buat hal masing-masing.
Main hp ja, tidak pun dengar lagu di ear phone.
Rata-rata orang aku tengok semua pun sumbat telinga dengan ear phone ja.
Eh, apa aku tulis nie?!
hahahaha
Ok stop. Nanti lain-lain lagi aku tulis.
Banyak aku mau share di blog nie, tapi bila mau tulis. Terus rasa macam nda mau share. huhu
Entah apa-apa kan.

Bye.
Take care.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.