Monday 26 November 2012

33 minggu

33 minggu

Alhamdulillah, kandungan dah masuk 33 minggu.
Tak lama lagi boleh ulit baby dah. InsyaAllah.
Time taip entry nie, baby aktif bersilat kat dalam perut. hehe :'')
Last update rabu minggu lalu.
Hari-hari rajin je aku buka blog tapi tak tahu nak update apa. haha
Lebih suka blogwalking tapi tak semua blog aku tinggal komen.
Mana yang aku rasa patut komen, aku tinggal komen.
Banyak juga jumpa blog mother to be baru, ada yang aku follow terang-terangan, ada yang aku jadi silent reader ja.
Suka baca cerita-cerita menarik mereka. Pengalaman check up, scan jantina bayi dan macam-macam lagi ;)
Berbalik pada tajuk.
28hb nie aku ada review.
Hope review kali ini, paras hb aku naik dan tiada masalah apa-apa.
Sekarang nie aku dah tak selesa tidur. Macam-macam posisi aku cuba before dapat tidur lena.
Perut pun dah makin bulat. Ramai cakap baby girl. hoho
Aku iyakan je. Malas nak cakap lebih-lebih.
Tunggu je baby keluar nanti ;)
Scan 3d atau 4d pun aku tak buat.
Scan kat KKIA je. Biasa scan kat klinik gov nie, dorang tak bagitahu pun jantina.
Kalau dapat doktor sempoi, bestlah. hehe

Bye.
Take care.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.