Thursday 26 April 2012

Minggu Saham Amanah Malaysia [MSAM]

السلام عليكم & Hi :)

Apa khabar semua? Harap semua baik-baik sahaja.
Ini adalah post bagi mengakhiri blog hiatus aku.
Sedar tak sedar, dah enam[6] hari aku tak ber-blog.
Fyi walaupun aku tak update blog, aku tetap jenguk blog aku ini, juga blog blogger-blogger lain terutama blog follower-follower aku.
Ada yang dah private blog, ada yang jarang-jarang dah update blog etc.
Anyway, aku doakan korang berjaya dengan apa jua yang korang lakukan walaupun dah lama menyepi di blog dan harapan aku korang juga doakan yang sama untuk aku :D
Tajuk entry sengaja diletak bersempena Minggu Saham Amanah Malaysia [MSAM] yang berlangsung dari 20 April hingga 28 April 2012 ini di Kompleks Sukan Likas, Kota Kinabalu, Sabah.
Walaupun dah berlangsung dari 20 April lalu, aku masih belum berkesempatan untuk menjejak kaki ke sana.
InsyaAllah kalau tiada halangan 28 April ini aku pergi untuk Majlis Penutupan.
Nak hantar keratan akhbar untuk menyertai Peraduan Pengunjung Bertuah ;')
Siapa tahu? kot kot boleh menang. Amin Amin Amin
Terdapat lima[5] hadiah menarik yang ditawarkan, iaitu:-

  1. Pertama : Ford Fiesta
  2. Kedua : Motorsikal Modenas Edisi Khas MSAM 2012
  3. Ketiga : Komputer Riba
  4. Keempat : ipad 2
  5. Kelima : Samsung Galaxy Tab 10.1
Lumayan kan hadiah-hadiah yang ditawarkan!!!
Baiklah itu sahaja yang ingin aku kongsikan di sini.
Bye~

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.