Wednesday 18 April 2012

Day Random

السلام عليكم & Hi :)

Awal aku sampai opis hari ini.
Walaupun aku lambat keluar rumah dari masa kebiasaan. hikhik
Di opis aku sendiri, tiba-tiba ada orang ketuk.
Aku buka pintu dan tengok, rupanya guy yang selalu deliver parcel.
Aku tanya kenapa datang? Dia bilang mau pinjam duit. WTH?
Aku blur terus. huhuhu
Aku pun cakap terus-terang dengan dia, TIADA nada lembut.
Dia merayu lagi! huhuhu
Kesian aku dengan dia :(
Tapi alasan dia nda kukuh. Lagipun aku bukan kenal rapat dengan dia.
Dia cuma random guy yang selalu deliver parcel.
Dia pun berlalu pergi dengan perasaan hampa.
Yang aku bingung ini. Why dia pinjam duit dengan aku?
Mau cakap rapat; tidak juga, mau cakap kawan; pun tidak juga.
huhuhu


Sekian.


2 comments:

  1. @AmoyCincai

    ya AmoyCincai! datang2 terus cakap nak pinjam duit. siapa tak blur? huhu

    ReplyDelete

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.