Monday 27 February 2012

Day purple

السلام عليكم & Hi :)

Hari ini aku bersemangat ke tempat kerja walaupun terlewat yang bukan salah aku ;P
Malangnya, mood untuk take photo tiada.
Maka kamu tidaklah dapat menyaksikan ke-purple-an aku. LOL
It's Monday dan tentunya ramai orang mengalami Monday Blues but not me *_^
Bangun tadi pagi memang cergas. Bangun je terus masak nasi :)
Then baru gi wash room, buat apa yang patut.
Lauk bekal untuk my Iful hari ini simple je. Aku goreng sosej dan fries. Lauk kegemarannya!
Weekend aku lebih banyak habiskan masa dengan reading fiction book.
My Iful sibuk bermain dengan kawan yang baru nak serasi.
Selain itu, aku juga membantu our neighbors memasak atau dalam erti kata lain menggoreng ;P
Goreng ikan, sayap ayam dan sotong. Itu je yang aku rasa senang nak buat.
Tapi kan ikan yang aku goreng semuanya kehitaman, kalau lama sikit memang hangus jawabnya =.="
My alasan adalah aku sudah lama tidak menggoreng ikan #truestory LOL
Paling seksa sekali goreng sotong! Walaupun aku dah rebus sotong-sotong tersebut.
Tapi ianya still berair juga or maybe aku tak rebus lama kot.
Meletup-letup minyak dek kerana air sotong itu sampai melekat kat tangan T________Tskkk
Apa-apa pun aku gembira dapat membantu mereka :)

Sekian.


No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.