Thursday 12 January 2012

Transport

السلام عليكم & Hi :)

Tahun 2012 aku tak tumpang kawan lagi untuk ke tempat kerja. Kenapa? Sebab aku segan. Boleh?! huhuhu
Tetiba banyak benda muncul di fikiran yang membuat aku runsing. Aku tahu aku tak patut fikir begitu. Tapi still juga aku fikir begitu. Syaitan punya kerjalah nie! LOL

Tadi pagi hampir sejam aku menunggu bas TA datang. Ada 3 buah bas mini datang, malangnya ketiga-tiga bas semuanya penuh. So, tak dapat naik :'(
Biasanya aku main rebut sahaja. Tapi hari ini tidak dapat coz berbaju kurung. Nanti time rebut-rebut jatuh tersungkur, sendiri malu!!!
Mau nda mau tunggu saja bas yang lain dan menyebabkan aku terlewat ke sampai ke tempat kerja.
Nasib baik bos tahu aku tinggal jauh. Dah tue kena naik bas 2 kali. Sehari 4 kali naik bas ulang-alik. Kalau tak lama dah aku dibuang kerja. huhuhu

Bas nie plak, kalau tidak ditunggu berderet-deret datang. Kalau ditunggu lambat plak muncul. Haissssssssshhhh






No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.