Wednesday 16 November 2011

Telatah anak bujangku

السلام عليكم & Hi :)



Balik rumah kemarin. Tengok baju + jeans untuk dipakai jenjalan bersepah di lantai.
Terkejut mak tau ;P
Bila masa anak bujangku nie jalan???
Rupanya dorang jalan ke KFC dengan family jiran :)
Buka almari, tengok-tengok kamera tidak terletak di kedudukan asal.
Tanya my lil brother samaada dia ambil ke tak? Lil brother cakap takde plak.
Dia siap suruh tanya dengan baby. Panggil baby yang bermain di rumah jiran.

Dialog


Aku : B siapa kacau kamera mama?


Baby : Nda tahu.


Aku : Bukan Baby ka? Pak cik Mon cakap baby yang kacau! Kasih tahu mama betul-betul!!!


Baby dengan muka takut-takut jawab : Mak, tadi kami jalan bha dengan kawan aku. Aku mau bergambar. Aku bawa lar kamera. Tapi kamera nie nda hidup. Penat aku tekan-tekan.


Aku : Dui nah anak mama nie. Pintar bangat. Camnekan mau hidup kalau nda ada bateri. [ketawa berabis aku. hahahahaha]


Baby terus amukan, sebab aku ketawakan dia. hahaha. Dah pesan dengan dia jangan kacau / bawa kamera tanpa izin mama ;)
Macam-macam hal anak bujang aku nie! hikhik

p/s - so cute baby mau take photo dengan kawan dia [from Peninsular] yang mau balik nda lama lagi. :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.