Monday 26 September 2011

Janji kosong

السلام عليكم & Hi :)

Saya benci dengan seseorang nie. Dah janji dengan kita lama dah.
Nak tunaikan punya lar susah. Rasa tak sanggup dah menunggu.
Janji bulan Oktober. Sekarang tunda lagi bulan November.
Nanti tunda lagi. Hari tue cakap Oktober conform dah.
Tup tup dah tunda lagi. Benci begini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Kalau saya pergi saja baru tahu.
Ingat saya nie takde perasaan ke?
Kenapa selalu buat macam nie???
Sekarang saya adalah sedih sangat.
Benci dengan orang yang tahu berjanji.
Tapi nak tunai janji tue punyalah susah!!!




ini adalah sebab saya belum give up lagi!!!!
kalau sampai Disember, janji belum ditunaikan. Saya tak kira, saya nak pergi!!!!!!
Tak sanggup nak tunggu lagi.



No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.