Friday 29 July 2011

Salam Jumaat

السلام عليكم & Hi :)




Hari ini baru tergerak hati ini untuk update.
Macam biasa penyakit malas berkunjung. hehehe ;)
Mau cerita about my life. Tapi macam malas plak.
Bukan juga ada menarik. Macam biasa je.
Kehidupan rumahtangga pasang surut.
Syukur Alhamdulillah belum ada lagi perang meletus.
Minta dijauhkanlah!!!
Penyakit baby malas ke sekolah makin menjadi-jadi.
Buat otak aku serabut pepagi.
Rasanya kena bawa dia jenjalan ke taman rekreasi ;)
Coz lama dah tak jenjalan ke sana.
Kalau nak jalan malam boleh juga. Tapi hubs tak izinkan. huhuhu
Bulan Ramadhan muncul kembali :D
Aku harap Ramadhan kali ini aku dapat puasa full. Amin.
Ermmm. Apa lagi ya?
Owh. Ramadhan ini aku maybe tak update blog.
Blogwalking tetap ON!!!
Walaupun tak tinggal comment, aku tetap datang dan baca entry korang.
Korang rajin-rajinlah update blog ya ;D
Library pun aku cuti. Malas nak ulang-alik ke library time puasa. hehehe
Ok tue je lar.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.