Friday 10 June 2011

Kebetulan

السلام عليكم & Hi :)

Pic are google. TQ.

Kebetulan. Apa yang kebetulan ya?
Begini ceritanya. Korang dengar ke tak nie? ^.^
Hari isnin lalu, aku ke library. Nak return majalah.
Hajat di hati nak pinjam majalah. Tapi takde plak yang terbaru.
So, aku pun pinjam lar novel. Hari tue aku main baca sinopsis je. [yang kat kulit belakang buku tue]
Dapatlah aku pinjam 10 buah novel.
Beberapa hari nie, aku dah habis baca 3 buah novel.
Tapi semuanya cerita yang buat aku emosi + sesal.
Kenapa?
Sebab ketiga-tiga novel yang aku baca semuanya cerita mengenai seorang isteri yang diuji dengan tidak dapat melahirkan anak. huhuhu
Sangatlah berat menanggung penderitaan itu kan.
Buat aku berfikir "sekiranya ianya terjadi kepada aku. apa aku akan buat?"
Kalau aku lar kan, maybe aku tak survive owh.
huhuhu.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit. Please leave a comment, so I know you stopped by! :)

♥ Blog Disclaimer

Blog Disclaimer
Take note. This blog, Memories Are Forever♥, is a personal blog, written and edited by me {Rinah}.
All views, emotions, thoughts or opinions represented in this blog are personal and belong solely to the blog owner.
Comments are welcome but the blog owner is not responsible for the content in comments.
Any questions about this blog, feel free to contact me at admiregreen (at) hotmail (dot) com.